what a day?!

Hvad filan sker der for vejret? igår var det så skønt og idag stormer og blæser det?! hm.. blev hjemme fra gymnasiet idag da vi kun skulle ha' tre timer og trasporten i vores område er ret elendig! ved enligt ikke om det var en god ide, har været lidt moody siden min mor blev fyret i vinter og min far fik et form for "stress-anfald" i vinters og det blev ikke bedre af at kort efter sluttede min "flirt" med en fyr det havde været kørende i 2 måneder. havde lige startet på min linje på gym. der og synes det hele har svunget meget siden. LAD DET DOG BLIVER SOMMER! godt nok skal jeg arbejde største delen af tiden men i det mindste er der ingen afleveringer!! måske tager familien og jeg til Rømø senere men jeg ved det ikke rigtigt, anyway så håber je den her uge vil gå lidt hurtigere for på fredag har jeg ferie :) keep smiling, keep shinning ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar