When in Rome..




Nu står den på nedtælling. Søndag d. 25 marts tager jeg på studietur med min klasse til Rom. Det vil sige 3 dage og så smutter jeg!!! 


Jeg er ved at blive helt kuller i hovedet af, at høre om buer, statuer, bygningsværker osv. Nu har vi haft intens forberedelse i snart 3 uger og nu glæder jeg mig bare til, at komme ned og få den fedeste tur ever! 

Vi skal selvfølgelig ud og se alle mulige forskellige ting som Peters kirken osv. Meeen, det er jo ikke en studietur for ingenting. Når aftenens mørke først falder over Roms gader, så skal alle menneskerne fra 2.z ud og svinge med træbenet! og det bliver vi ikke ene om. Der er 2 andre klasser der skal til Rom også. Vi skal rejse sammen med den ene klasse, klassikerene. Vi skal både køre bus, dele hotel, se ting og alt muligt andet sammen med den klasse, hvor vi er uafhængigt afsted fra den anden klasse som er T klassen.. 


Jeg ved, at Lena har skrevet om at hendes klasse skal til London. Er der nogle af jer der skal afsted på studietur og i så fald, hvor går turen hen??  

/ Katrine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar