Projekt sund og slank!


Igår startede jeg til De Danske Vægtkonsulenter også kendt som DDV. Jeg har gennem min barndom haft YoYo vægt, dette har bl.a. skyldes en dårlig psyke hvilket har ført til trøste spisning. Jeg har aldrig været decideret overvægtig, men jeg har været "godt polstret" i mange år. Jeg har gået til gymnastik siden jeg var lille og er efterhånden kommet ned i en pæn vægt med egen hjælp .. meeen der mangler stadig nogle kilo!

 Min fedt procent er for høj i følge DDV og Dansk Fitness' vægte og jeg er træt af hele tiden at veje i overkanten. Jeg tænkte jeg godt kunne bruge noget hjælp til at tabe de sidste 4-6 kg. Mine forældre meldte sig ind for to uger siden så besluttede mig for at joine dem. Jeg vil løbene opdatere jer om hvordan det går med vægttabet, forhåbenligt kan mine indlæg holde mig motiveret og måske endda inspirere andre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar