A Change is gonna come

Goodmorning babes!! Nu sker der snart "store" forandringer på bloggen. Jeg har inviteret en veninde til at være min højre hånd her inde, så i vil snart få meget mere at se til søde Katrine.

Hvad går disse forandringer så ud på? Jo altså, vi har først og fremmest tænkt os at ændre navnet på bloggen! (det er dog ikke sikkert dette sker med det samme), Katrine vil lige som jeg lave indlæg om tøj, livsstil, hverdagen osv.

Hvorfor har jeg valgt at have en med-blogger? Jeg har ganske enkelt valgt at få Katrine som med-blogger, fordi der manglede forandringer her inde. Jeg har ikke tænkt mig at ændre bloggen 100% fordi hun kommer her ind. Jeg synes at det var en god ide at få Katrine ind over pga. at der ville komme flere indlæg og en ny vinkel på bloggen. Jeg forsætter med at blogge som jeg plejer, men nu hvor vi er to vil der højst sanssynligt komme flere outfit's billeder og andet inspiration.

Hvem er Katrine? Katrine er en af mine gode veninder fra Gymnasiet. Jeg lærte Katrine og kende i grundforløbet. Vi deler en fælles passion for mode og vintage, elsker begge en god kop te (eller flere) og så har vi begge en hang til god mad og skønhedsprodukter. Jeg stoler på at hun vil gøre et godt stykke arbejde her på bloggen, og at hun vil gøre sit bedste mht. indlæg osv. Bloggen er trods alt mit hjertebarn selvom kendskaben til den er lille.

Jeg er sikker på, at Katrine vil fortælle jer lidt mere om sig selv, når hun starter. Jeg glæder mig til at høre, hvad i synes om ændringerne hen af vejen. 

xoxo Lena

Ingen kommentarer:

Send en kommentar