I'm gonna get through this


Tirsdag, øjenbetændelse, et skole skema der ikke passer dårligt til busplanen og en mor der virker til at PMS'e 24/7. Life's a bitch you know?

1. Jeg er ved at være godt træt af at min mor nu har været arbejdsløs et år og det slider på tålmodigheden når hun eksplodere over ingenting, vil diskutere alting, tager alt personlig osv. 

2. Jeg har nu fået ødelagt mit skema pga. at min lærer går på barsel, det vil sige: man 08.00-15.00, tirs 09.45-12.25, ons 08.00-15.00, torsdag 08.00-15.00 og fredag 09.45-14.10

3. At skemaet ovenover ikke ville ha' været så slemt hvis ikke det var fordi at udkants danmark har virkelige dårlige busforbindelser, dvs. mindre end en gang hver time og så skal man jo regne rejsetiden oveni.

4. Jeg vågnede op med ild røde øjne igår, det var ved at gå væk hen over dagen, men da jeg vågnede i morgens var det blusset op igen. Som i kan se er jeg blevet nød til at tage mine briller i brug.


Nååe men nok brok for idag, håber ikke i tager skade af det, jeg havde vidst brug for at få lukket lidt damp ud.

xoxo


Ingen kommentarer:

Send en kommentar