Træt tøs - torsdag

 Puhaaaa jeg føler mig godt nok en smule træt her til aften! 
jeg har har været "forholdsvis" aktiv de sidste par dage.

- Mandag: brugte to timer i fitness - bodystep og bodytoning (første timer efter ferien)

- Tirsdag: var i svømmehallen med Katrunte, der blev ikke lavet det store .. men lidt giver det vel? ikke??

- Onsdag: smutte til Fatburner i fitnesscenteret sammen med søs efter fulgt af et besøg i svømmehalen med familien.

- Torsdag: afsluttede dagen med to timers idræt hvor vi spillede basketball. Jeg følte mig ikke smadret bag efter men det var nok til at sætte pulsen op!


. Må sige at jeg har fået lavet lidt af hvert hen over ugen, 
men hva' dælen!jeg skal da også igang med at forbrænde
 hvad julens glæder har polstret mig med!! :-D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar