Oh the weather outside is frightful


Jeg blev godt nok overasket da jeg vågnede op til sne imorges, der gik lige et par sek. før jeg registede hvad det var jeg så! :) jeg havde faktisk håbet på en mild vinter igår og at foråret ville starte tideligere en ellers .. men desværre!! 

Ellers har det været en fin dag. Der skete ikke det store i skolen, bare lidt afslapning og "hygge", bagefter fik jeg mit nye hævekort aktiveret i banken .. det slet ikke så dårligt at være på besøg derinde når man kan få en lækker Kaffe Latté at varme de frosne fingre på og ekspedienten er storsmilende

 Der efter kørte jeg hjem i bussen hvor den søde buschauffør satte mig af lige ud for min vej!! rute 25 har nogle deeeejlige chauffører, for altid lige en kommentar med på vejen eller en hyggelig samtale. Thumps up Sydbus! :-D'

Nu skal der ses håndbold, Hasta luego Bonitas ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar