Dejlige damer fra 2.m og hygge :)


Taget af Josefine's mobil og lagt på FB for at drille 2.m drengene )

Havde nogle dejlige damer fra min klasse på besøg igår til god mad og en masse hvidvin, synes selv det var utroligt velllykket, alle virkede som de havde en kanon aften. menuen var:
 oksesteg, bagte kartofler med hvidløgssmør, pære salat med karamelliserede valnødder og hvidløgsflute - til dessert er der: chokoladekage ala chokobombe (indeholdt 500g 80% chokolade!!) med frisk frugt og islagkage Tre af pigerne blev og sov , vi lå og hyggede og snakkede og besluttede os for at Skype med Sam (min britiske ven jeg mødte i Tyrkiet), det var rigtig sjovt og se hans reaktion på at vi var 4 selvom jeg havde fortalt jeg havde venner på besøg, jeg fik også snakket med to af hans housemates. Han er lidt den mandlige version af mig og vi er begge ekstremt mad-glade og har en underlig humor. alt i alt en SUPER SUPER AFTEN!!



Sam & and a pic of (from top and left) Ruggy, Michael, Sam, Hannah and Chris .. just a part og "the crew" (all British).

Her er et billede af ham hvis i skulle undre jer over hvordan han ser ud. Jeg savner virkelig folkene fra Tyrkiet, vi hang ud med så mange dejlige mennesker!!! og bare lige for at slå det fast så er det ikke min hånd på Sam's lår på det første billede og vi har ikke noget med hinanden, vi snakker bare (rigtig) meget med hinanden (og tit) :). Vidste i at de ikke kender Loca People i England?? det var faktisk det vi faldte i snak over. Sam gik og nynnede den og blev VIRKELIG glad da mig og min søster kendte den, han havde nemlig hørt den i Rusland og ingen af hans venner havde hørt den før, underligt ikke?? så det er nu "sam's sang".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar