Café David's i Stege - food review

I efterår's ferien var jeg på Møn med min familien for at besøge min familie, bla. min oldefar hvis helbred har svinget en smule pga. lavt blodniveau. Ind imellem vores besøg var på på Café David's som ligger på gågaden i Stege. Et super hyggeligt spisested, maden er virkelig lækker og tilberedt på gode råvarer.

 Jeg valgte en sandwich med kalveculotte og krydreurtecreme, min søster og far valgte en sandwich med kyllingebryst og karrydressing og min mor valgte sandwichen med røget laks og créme fraiche dressing. Alle vores sandwich var serveret med glaserede rødløg, blandet salat (se billedet) og en kant af rød og grøn pesto m. skiver a cherrytomat. Du kan finde deres frokost menu her, eller besøge deres flotte hjemmeside her, hvor du kan høre om deres aften menu, december eller nytårsmenu, selvskaber osv.

Hvis du skulle befinde dig i nærheden er dette spisested klart et besøg værdigt! 

Et lille bonus billede af min søde oldefar og mutti.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar