Fit med Fitness?


Puuha ja, nu må vi se om jeg kan få brændt nogle kalorier af så de ikker fylder på sidebene (og maven!!)

Så har jeg simpelthen været i fitness til aften sammen med min søster og jeg er belvet meldt ind!! vi er startet på et hold der hedder sixpack som kører over seks uger, ikke fordi man kan få en sixpack på seks uger eller fordi det er målet, men det går ud på at man skal deltage i tre hold om ugen : et grønt, gult og et rødt, farverne står for intensiteten og man for brugt forskellige muskler. Man bliver vejet og målt og i løbet af ugerne vil der komme afterne med info om kost, træning, multivation osv. nu må vi se hvordan det hele går, jeg er meget spændt! men jeg er simpelthen smadret efter body-step så jeg stor jeg vil smutte over under dynen .. see ya ladies ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar