Skt. Hans, venner, lukning af skolen og fakkel optog (picture spamming)

lidt af skolegården og en smule gamle elever

indenfor: kartoffelsalat, salat m.m. - undenfor: grillpølser 

skoleinspektøren griller

Ugler på biblioteket


fra skolekomedien: Otto er et næsehorn, minder! 

klaveret i aulaen

skolerådsformanden holder tale

charlotte og line: børn med fakler er FARLIGE! haha

opsamling på parkeringspladser

fælles optog til parken


Line med en fakkel i hånden

vi valgte at gå bagerst for udsigten .. og sikkerheden skyld

forgæves forsøg på at puste faklen ud


final destination

charlottes fakkel er næsten brændt ned



faklerne bliver kastet i bålet




Jeg holdte min Skt. med to skønne tøser jeg kender både fra børnehaven og folkeskolen - som desværre nu må lukke :(! vi var til afslutning nede på skolen, hvor vi fik snakket med gamle lærer, spiste grillpølser og gik en tur rundt på skolen.Underligt som tingene lignede sig selv, vi fandt enda en del ting vi selv havde lavet hængende på væggene. Til sidst pakkede vi sammen og gik i samlet flok fakkel optog ned til parken hvor der blev hold Skt. Hans.
Her tændte vi bålet. Spejderne holdte som sædvanlig forskellige aktiviteter som; snobrøds-bagning, pandekage-bagning og div. konkurrencer. ud over det blev kåret hvem der havde fanget den største fisk i den nærtliggende sø og selvfølgelig sunget midsommervisen. Jeg og mine veninder endte med at snakke med en flok studenter vi kendte der havde forvildet sig ned på parken på deres studenterrundte.   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar