new in - forbedringer til bloggen

MY NEW BABY
Halløj allesammen, det er ved at være noget tid siden jeg har skrevet herinde desværre :( jeg har været optaget af arbejde og eksamener det sidste stykke tid, men det er sket noget NYT, jeps! jeg har købt et Nikon D5100 - spejlreflekskamera, jeg håber på at det vil give et løft til mine blog-indlæg og vil øge kvaliteten en smule så her bliver mere interesant for jer læsere!! lige pt. er jeg kommet hjem fra arbejde og sidder i sommerhuset. Jeg har ikke lige mit stik til overføring af billeder, så i må vente med at se billederne til jeg evt. kommer hjem imorgen. Håber i nyder pinsen,  her har der hverfald været skønt! viva la RØMØ ;)


Hello everybody, its been a while since last time :( I've been pretty busy working, studying and stuff like that .. BUT! guess what? I bought a new camera, its a Nikon D5100. I hope its going to give my a blog a "lift" and a higher standart, maybe even make  it more interesting for you readers ;) I hope you have enjoyed your weekend, the weather have been amazing!! see you soon :D      

Ingen kommentarer:

Send en kommentar