song of the day - bye bye baby


Fyren jeg før var så utroligt forelsket i har fået kæreste på idag! og han sagde til mig han ikke havde tid til FORHOLD!! nå men jeg var vel ikke den rigtige :/ jeg håber han bliver glad sammen med hende .. han var storset alt hvad jeg ønskede mig, men tja livet må gå sin gang og jeg skal videre. Der skal nok være en fyr derude der elsker mig for den jeg er. Bye Bye Krøltop min elskede krøltop, vi to blev det bare ikke, men jeg har da lært af oplevelsen :)



- måtte lige tilføje en til (dårligt billede)

2 kommentarer:

  1. hm øv. men du har helt ret. der findes en anden og bedre til dig derude :)

    SvarSlet
  2. tjaa .. jeg krydser mine fingre og håber han snart dukker op :b
    ikke lige det sjoveste at finde ud af hvertfald, men tihi han skal snart rejse og ind til militæret så ham kommer hverken hun eller jeg til at se meget til :) im staying positive .

    SvarSlet