SKÅL!


Party, party! jeps .. normalt er jeg ikke så meget i byen men her på det sidste har jeg storset været det hver weekend pga. byfest, 18 års fødselsdage, gymnasie fester osv.
havde min dejlige veninde Nanna på besøg og hun var med oppe på min skole og høre Carpark North og med videre i byen, det var super dejligt at se hende igen efter ikke at have set hende siden Februar :D dagen efter skulle vi begge deltage i vores sidste gymnastik opvisning med AV for iår, og idag har jeg været på arbejde. Det var skønt! det var en stille og rolig dag og der var ingen stress på og man kunne hygge sig mens man arbejdede :)

- Jeg laver sikkert snart nogle ændringer på boggen da jeg synes den trænger til et nyt mere "spændene og friskt" look ;) jeg håber I mine kære faste læsere hænger på derude og stadig synes jeg er værd at følge! i skal være velkommen til at komme med ideer til forbedriger hvis i synes der er noget der mangler :)
HASTA LUEGO AMIGOS Y AMIGAS

Ingen kommentarer:

Send en kommentar